Project Manager Engineering

Wij zoeken een Project Manager Engineering voor Houthalen.

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het engineeringluik van glasvezelprojecten. Telkens in overeenstemming met de financiële middelen, zoek je naar zo’n efficiënt mogelijke taakverdeling om de opgelegde deadlines van de klant te kunnen waarborgen. Hiervoor is een correcte administratieve opvolging (bv. voor het bepalen van mankrachten, behalen van deadlines …) noodzakelijk. Naast je teamleden werk je nauw samen met de constructietak van het project.

Wat ga je precies doen?

  • het aanspreekpunt vormen voor de klant om statussen (o.a. betreffende surveys, vergunningen, designopleveringen) te rapporteren
  • de prioriteiten in de verschillende teams doorgeven en opvolgen, in overeenstemming met de financiële middelen
  • een hechte tandem vormen met de Constructie Project Manager en de opvolging van diens planning bewaken
  • het binnenkomend werk valideren en dit efficiënt onder het eigen team en de aannemers verdelen
  • je belangrijkste klant is de interne constructieafdeling. Alles moet in het werk gesteld worden om deze afdeling te voorzien van de noodzakelijke designs en uitvoeringsplannen zodat de projectdoeleindes bereikt worden
  • afstemmen met het designteam voor het finaliseren van de as-builts
  • proactief alle noodzakelijke informatie bij de verschillende afdelingen vergaren en as-built dossiers compleet opleveren
  • de vertaalslag van engineering naar constructie maken

Beschik je over onderstaande troeven? Klik dan snel op ‘Solliciteer’!

  • master in een technische richting of gelijkgesteld door ervaring
  • ervaring in een engineeringomgeving is een plus
  • ervaring in een aannemersomgeving in de infrastructuursector is een plus
  • een voorkeur voor gestructureerd werken is een must
  • je hebt een hands-on mentaliteit en een natuurlijke drive om altijd beter te doen
  • je hebt een open geest en stelt teamwerk voorop, dit houdt in dat je in staat bent om de algemene doeleindes van het departement voor je eigen projectdoeleindes te zetten
  • je bent in staat om ressources met je collega’s te delen en dit gezamenlijk te bespreken
  • je komt terecht in een team waar een open communicatie wordt gewaardeerd
  • ben je tweetalig Frans – Nederlands? Dit een plus

Zin om mee te werken aan de multitechnische uitdagingen van morgen?

Ja? Dan kom je bij Equans terecht in een innovatieve en boeiende werkomgeving met gevarieerde projecten waarin je jouw skills verder kan ontplooien.

Je komt in contact met de nieuwste technologieën en helpt onze klanten bij de 3 grote transities van vandaag: de energietransitie, de industriële transitie en de digitale transitie.

Een job bij Equans betekent:

  • een competitief salaris in lijn met jouw opleiding en ervaring
  • interessante opleidings- en doorgroeimogelijkheden
  • groeps-, hospitalisatieverzekering
  • eco- & maaltijdcheques,13de maand, vakantiegeld
  • leasewagen (met tankkaart)
  • smartphone met abonnement, laptop
  • thuiswerk

Wij kijken ernaar uit om jou te ontmoeten!

Ben je geïnteresseerd in deze functie en heb je vragen? Contacteer onze HR-collega Steven De Haes - 0499 34 56 54 of steven.dehaes@equans.com of linkedin.com/in/steven-de-haes


Process Manager

Ben je een georganiseerd en nauwkeurig persoon die onze organisatie wil komen versterken als Process Manager, gespecialiseerd in “Check-in at Work” en “Declaration of Works”?

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het leveren van transversaal operationele ondersteuning en het optreden als centraal aanspreekpunt voor de business, Agoria en de RSZ in België.

Je belangrijkste doel is om een goede opvolging en naleving te verzekeren van de Belgische socialezekerheidswetgeving met betrekking tot de registratie van Check-in at Work en Declaration of Works.

Voel je je klaar voor deze uitdaging bij Equans? Solliciteer nu!

  • Check-in at Work procesbeheer:

    • het definiëren en implementeren van het Check-in at Work proces voor Equans Belux
    • het zijn van het belangrijkste aanspreekpunt voor interne belanghebbenden en de RSZ met betrekking tot het Check-in at Work systeem
    • het opleiden en informeren van belanghebbenden over het registratieproces, waarbij je ervoor zorgt dat ze voldoen aan de dagelijkse registratievereisten
    • het controleren en verifiëren van de juistheid van de registratiegegevens en het snel oplossen van eventuele verschillen of problemen
    • het samenwerken met interne teams en externe belanghebbenden om technische of operationele uitdagingen met betrekking tot het Check-in at Work systeem aan te pakken
    • op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen en veranderingen in de Check-in at Work regelgeving en de nodige aanpassingen doorvoeren in de processen van de organisatie
  • toezicht op Declaration of Works:

    • het definiëren en implementeren van het Declaration of Works proces voor Equans Belux
    • het beheren van het Declaration of Works proces, waarbij je ervoor zorgt dat alle relevante werkplekken die onderworpen zijn aan verplichte aanwezigheidsregistratie correct worden aangegeven
    • het coördineren met interne afdelingen om nauwkeurige informatie te verzamelen over werfverklaringen en updates of correcties af te dwingen
    • het uitvoeren van periodieke audits om de naleving van de Declaration of Works vereisten te verzekeren
    • het contact onderhouden met Agoria, RSZ, en andere regelgevende instanties om eventuele vragen of problemen met betrekking tot de Declaration of Works aan te pakken
  • naleving en rapportage:

    • een grondige kennis hebben van de Belgische socialezekerheidswetgeving en de gevolgen ervan voor de organisatie
    • interne controles ontwikkelen en implementeren om te voldoen aan de toepasselijke regelgeving
    • regelmatig rapporten en documentatie opstellen met betrekking tot Check-in at Work registraties en Declaration of Works, waarbij je inzichten en aanbevelingen geeft voor procesverbeteringen
    • samenwerken met de juridische en HR teams om te voldoen aan de arbeids- en socialezekerheidswetgeving, specifiek met betrekking tot sociale zekerheid

Wat als dit de job is die je zoekt? Welkom @ Equans met jouw vaardigheden en ervaring:

  • een masterdiploma in een relevant vakgebied (bv. bedrijfskunde, human resources, recht) of gelijkwaardige praktijkervaring (minimaal 5 jaar)
  • bewezen ervaring in het beheren van bedrijfsprocessen, bij voorkeur in een compliance-gerelateerde rol
  • vertrouwdheid met de Belgische socialezekerheidswetgeving en de praktische toepassing ervan binnen organisaties
  • in staat om zelfstandig te werken, meerdere prioriteiten te beheren en deadlines te halen
  • in staat om op een professioneel niveau te communiceren in zowel Nederlands, Frans als Engels

Zin om mee te werken aan de multitechnische uitdagingen van morgen?

Ja? Dan kom je bij Equans terecht in een innovatieve en boeiende werkomgeving met gevarieerde projecten waarin je jouw skills verder kan ontplooien.

Je komt in contact met de nieuwste technologieën en helpt onze klanten bij de 3 grote transities van vandaag: de energietransitie, de industriële transitie en de digitale transitie.

Een job bij Equans betekent:

  • een competitief salaris in lijn met jouw opleiding en ervaring
  • interessante opleidings- en doorgroeimogelijkheden
  • groeps-, hospitalisatieverzekering
  • eco- & maaltijdcheques, representatievergoeding
  • leasewagen (met tankkaart)
  • smartphone met abonnement, laptop, internetvergoeding

Wij kijken ernaar uit om jou te ontmoeten!

Heb je interesse in deze functie en heb je vragen? Contacteer onze HR-collega Karine Paelinck – 0475 63 12 52 – karine.paelinck@equans.com - https://www.linkedin.com/in/100043