HR Business Partner
Wij zoeken een HR Business Partner.
Je bent in deze rol de belangrijkste contactpersoon voor de medewerkers en managers voor alle HR-aangelegenheden van je specifieke perimeter. Met als uitvalsbasis Aartselaar, ben je actief in heel Vlaanderen en verplaats je je dan ook regelmatig naar diverse sites.
Jouw job?
- je ontwikkelt de HR-competenties van het lijnmanagement en coacht het management voor HR-gerelateerde onderwerpen en de begeleiding van veranderingsprocessen. Je bent een drijvende kracht in tijden van verandering
- je ondersteunt de implementatie van het HR-actieplan om de prestaties, competenties en motivatie van de medewerkers te verbeteren. Je staat hierbij het management bij in het opmaken van evaluaties van de medewerkers en je helpt bij het bepalen van persoonlijke ontwikkelingsplannen
- je verstrekt individueel advies aan de managers en de werknemers van je perimeter
- je biedt ondersteuning bij de monitoring, rapportering en evolutie van de beschikbare en toekomstige competenties binnen je perimeter en dit steeds in de context van de organisatorische vereisten/veranderingen. Hiervoor werk je nauw samen met het management aan de uitbouw een future proof organisatie
- je biedt ondersteuning bij het in stand houden van collectieve en individuele arbeidsrelaties en een goed sociaal klimaat, in overeenstemming met de geldende wetgeving, de overeenkomsten en de statuten
- je neemt binnen het HR team de verantwoordelijkheid in een aantal transversale processen en (verbeterings)projecten – op basis van je expertise en interesses
- je maakt deel uit van een gedreven team van HR BP’s en HR support-collega’s. Daarenboven werk je nauw samen met de HR Competence Centers
Je rapporteert aan de HR Director en werkt in duo samen je HR (admin.) support-collega.
Klaar om met jouw troeven een succesvol HR-verhaal te schrijven?
- je hebt een masterdiploma human resources, rechten, psychologie, sociale wetenschappen, economie of andere menswetenschappen
- je hebt bewezen en solide ervaring in HR management, je bent sterk gemotiveerd en bent bereid je verder te ontwikkelen in de operationele dimensie van alle HR-processen
- je bent een uitgesproken teamplayer en draagt actief de Equans-cultuur uit naar je populaties en collega’s
- je bent assertief, mensgericht en stressbestendig
- je bent een goede onderhandelaar
- je bent vertrouwd met het geven van constructieve en duidelijke feedback
- je kunt een netwerk ontwikkelen
- je beheerst zeer vlot het Nederlands met goede kennis van het Frans & Engels
Zin om mee te werken aan de multitechnische uitdagingen van morgen?
Ja? Dan kom je bij Equans terecht in een innovatieve en boeiende werkomgeving met gevarieerde projecten waarin je jouw skills verder kan ontplooien.
Je komt in contact met de nieuwste technologieën en helpt onze klanten bij de 3 grote transities van vandaag: de energietransitie, de industriële transitie en de digitale transitie.
Een job bij Equans betekent:
- een competitief salaris in lijn met jouw opleiding en ervaring
- interessante opleidings- en doorgroeimogelijkheden
- groeps-, hospitalisatieverzekering
- eco- & maaltijdcheques
- leasewagen (met tankkaart)
- smartphone met abonnement, laptop, internetvergoeding
- ADV-dagen, thuiswerk
Wij kijken ernaar uit om jou te ontmoeten!
Ben je geïnteresseerd in deze functie en heb je vragen? Contacteer onze HR-collega Bryan Barnes – bryan.barnes@external.equans.com
HR Specialist Time & Attendance
We zoeken een HR Specialist Time & Attendance voor Brussel en Aartselaar.
Als HR Specialist Time & Attendance ben jij DE persoon binnen het Time & Payroll team die als expert optreedt in alle topics aangaande: tijdsregels, tijdsregistratie en de tooling hiervoor, de vertaling van tijdsregistratie naar payrollverwerking en neem je deel aan alle projecten die hiermee gerelateerd zijn.
Onder leiding van de Operational Lead ben je in deze rol verantwoordelijk voor:
- alle legale wijzigingen, sectorale en ondernemingsakkoorden op vlak van time & attendance opvolgen en changes initiëren op vlak van tooling, berekeningen, procedures …
- testing van nieuwe functionaliteiten of wijzigingen aan het tijdsregistratiesysteem
- documentatie en communicatie voorzien en onderhouden omtrent alle time topics in samenwerking met het Time & Attendance team
- meewerken aan projecten die time-gerelateerd zijn
- deelnemen aan interne en externe payrollaudits
- ondersteuning bieden bij inhoudelijke dossiers waar correcties nodig zijn
Om dit te doen, werk je nauw samen met het Time & Attendance team, de teamleads Payroll & HR Admin., de Operational Lead en het HRIS team:
- opvolgen en laten implementeren van alle legale wijzigingen op vlak van time
- de correcte toepassing/verwerking van de wetgeving binnen het tijdsregistratiesysteem, rekening houdend met sectorale, bedrijfsspecifieke en/of individuele afspraken
- meewerken aan interne en externe audits met betrekking tot salarisadministratie en/of HR-processen
- meewerken aan HR-projecten, bijvoorbeeld het begeleiden en adviseren van time projecten
Beheer:
- het coördineren van initiatie van verlof, uitbetaling niet-opgenomen verlof … en controles hierop
- initiëren, opvolgen en testen van kleine en grotere wijzigingen aan het tijdsregistratiesysteem en SAP HR-systeem voor een legaal correcte en vlotte werking van deze systemen
Dimensie:
- 10.000 medewerkers
- 11 paritaire comités
- populatie van arbeiders en bedienden
Jouw troeven om uit te blinken in deze functie?
- minstens 5 tot 10 jaar relevante ervaring
- kennis van SAP HR en sociale wetgeving zijn een must
- kennis van Microsoft Office-software (Word, Excel ...)
- interesse in tooling en ‘tech savvy’
- je bent een teamspeler, open en communicatief
- je hebt een goed analytisch vermogen, bent administratief sterk, nauwkeurig, gestructureerd en gedocumenteerd met oog voor detail en een kritische ingesteldheid
- talenkennis: Nederlands/Frans
Zin om mee te werken aan de multitechnische uitdagingen van morgen?
Ja? Dan kom je bij Equans terecht in een innovatieve en boeiende werkomgeving met gevarieerde projecten waarin je jouw skills verder kan ontplooien.
Je komt in contact met de nieuwste technologieën en helpt onze klanten bij de 3 grote transities van vandaag: de energietransitie, de industriële transitie en de digitale transitie.
Een job bij Equans betekent:
- een competitief salaris in lijn met jouw opleiding en ervaring
- interessante opleidings- en doorgroeimogelijkheden
- groeps-, hospitalisatieverzekering
- eco- & maaltijdcheques, representatievergoeding, 13de maand, vakantiegeld
- sociaal abonnement, leasewagen (met tankkaart)
- smartphone met abonnement, laptop, internetvergoeding
- ADV-dagen, anciёnniteitsverlof, thuiswerk
Wij kijken ernaar uit om jou te ontmoeten!
Ben je geïnteresseerd in deze functie en heb je vragen? Contacteer onze HR-collega Bryan Barnes – bryan.barnes@external.equans.com
HR Administrator
Wij zoeken een HR Administrator voor Aartselaar en Brussel.
Onder leiding van de Team Leader sta je in voor het volgende:
- je controleert proactief de timesheets in het tijdsregistratiesysteem zodat de gegevens tijdig en volledig kunnen worden doorgestuurd naar het payrollsysteem en de loonberekening correct is
- je staat in voor de opvolging van de procedures die in het payrollsysteem worden uitgevoerd
- je voert correcties uit op vorige loonperiodes
- je beantwoordt vragen van werknemers en syndicale partners over de loonbrieven
- je assisteert de medewerkers in het gebruik van het tijdsregistratiesysteem
- je werkt documentatie voor eindgebruikers en time admins bij zodat zij steeds up-to-date informatie hebben over het gebruik van de tool
- je werkt mee aan testing van nieuwe functionaliteiten of wijzigingen aan het tijdsregistratiesysteem
Dimensie:
- 10.000 medewerkers
- 11 paritaire comités
- populatie van arbeiders en bedienden
Beschik je over volgende troeven? Klik dan snel op ‘Solliciteer’!
- minstens 1 jaar relevante ervaring
- kennis van SAP HR is een troef
- je hebt basiskennis van sociale wetgeving
- kennis van Microsoft Office-software (Word, Excel ...)
- je bent een teamspeler, open en communicatief
- je hebt een goed analytisch vermogen, bent administratief sterk, nauwkeurig, gestructureerd en gedocumenteerd met oog voor detail
- talenkennis: Nederlands/Frans
Zin om mee te werken aan de multitechnische uitdagingen van morgen?
Ja? Dan kom je bij Equans terecht in een innovatieve en boeiende werkomgeving met gevarieerde projecten waarin je jouw skills verder kan ontplooien.
Je komt in contact met de nieuwste technologieën en helpt onze klanten bij de 3 grote transities van vandaag: de energietransitie, de industriële transitie en de digitale transitie.
Een job bij Equans betekent:
- een competitief salaris in lijn met jouw opleiding en ervaring
- interessante opleidings- en doorgroeimogelijkheden
- groeps-, hospitalisatieverzekering
- eco- & maaltijdcheques, 13de maand, vakantiegeld
- sociaal abonnement
- smartphone met abonnement, laptop
- ADV-dagen
Wij kijken ernaar uit om jou te ontmoeten!
Ben je geïnteresseerd in deze functie en heb je vragen? Contacteer onze HR-collega Bryan Barnes – bryan.barnes@external.equans.com
Senior Payroll & HR Administration Officer
Ervaring met HR- & salarisadministratie én op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Als Senior Payroll & HR Administration Officer (Brussel) vind je bij Equans de mogelijkheid om jouw administratieve skills en leiderschapscapaciteiten in te zetten voor een divers personeelsbestand van meer dan 10 000 medewerkers bestaande uit 11 paritaire comités, arbeiders & bedienden.
Wat ga je doen?
- je zorgt voor een correcte en adequate personeelsadministratie en de uitbetaling van de salarissen & andere voordelen binnen de gestelde termijnen in samenwerking met het sociaal secretariaat SD Worx
- je ziet toe op de correcte toepassing en behandeling van de sociale & fiscale wetgeving binnen het loonsysteem, rekening houdend met sectorale, bedrijfsspecifieke en/of individuele overeenkomsten
- samen met de andere senior officers en team leaders sta je in voor de beschrijving van de toegepaste salarisadministratieprocessen en zorg je er, waar mogelijk, voor dat deze processen worden geharmoniseerd
- je informeert HR Support/HR BP’s over wijzigingen in payrollprocessen die gevolgen kunnen hebben voor werknemers. Je leidt hen indien nodig op, zodat zij de werknemers naar behoren kunnen informeren
- je neemt deel aan interne en externe payrollaudits onder toezicht van de Payroll Manager
- bij elke uitbetaling van loon analyseer je fouten die zich hebben voorgedaan, stel je de oorzaken vast en deel je die mee tijdens teamvergaderingen
- je bereidt interne HR-communicatie voor met betrekking tot salarisadministratie
- je verzorgt de payroll-afsluiting van de SWT-medewerkers
Een hele opgave, maar je staat er nooit alleen voor! Je kan steeds rekenen op jouw Team Leader en de andere senior officers.
Jouw ervaring en vaardigheden als leider stellen jou ook in de ideale positie om de Team Leader te vervangen in geval van afwezigheid en geven jou de kans om nieuwe payrollmedewerkers op te leiden.
Wat heb je nodig?
- minstens 4 tot 7 jaar relevante ervaring
- kennis van SAP HR en Payroll zijn een must
- je kan goed overweg met Microsoft Office-software (Word, Excel ...)
- je hebt goede kennis van het Nederlands/Frans
Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen met oog voor detail. Uiteraard ben je administratief sterk en werk je nauwkeurig & gestructureerd.
Je bent een communicatieve en empathische facilitator met een open vizier die een groep kan begeleiden en motiveren.
Zin om mee te werken aan de multitechnische uitdagingen van morgen?
Ja? Dan kom je bij Equans terecht in een innovatieve en boeiende werkomgeving met gevarieerde projecten waarin je jouw skills verder kan ontplooien.
Je komt in contact met de nieuwste technologieën en helpt onze klanten bij de 3 grote transities van vandaag: de energietransitie, de industriële transitie en de digitale transitie.
Een job bij Equans betekent:
- een competitief salaris in lijn met jouw opleiding en ervaring
- interessante opleidings- en doorgroeimogelijkheden
- groeps-, hospitalisatieverzekering
- eco- & maaltijdcheques
- fiets leaseplan
- smartphone met abonnement, laptop, internetvergoeding
- ADV-dagen, thuiswerk
Wij kijken ernaar uit om jou te ontmoeten!
Ben je geïnteresseerd in deze functie en heb je vragen? Contacteer onze HR-collega Bryan Barnes - bryan.barnes@external.equans.com
Back Office Officer
Voor Equans Academy, gevestigd in Brussel, is Equans op zoek naar een Back Office Officer.
Als Back Office Officer fungeer je als (administratief) aanspreekpunt voor alle Equans-collega’s bij alles wat te maken heeft met opleidingen. We spreken hier over het hele proces van het zoeken naar de juiste opleiding, tot het plannen en inboeken, aanwezigheidslijst registreren en uiteindelijk de facturatie.
Je werkt nauw samen met de Learning Advisors en Instructeurs (intern/extern). Samen met hen organiseer je ook opleidingen en leg je vooral toe op de administratieve kant van de organisatie (veiligheids-, technische, IT-, taalopleidingen …).
Je rapporteert aan de Team Manager van onze Back Office Equans Academy.
Je dag:
- inplannen van opleidingen interne medewerkers
- nabewerken van de opleiding in Xaurum
- aanwezigheden controleren
- opmaken van de bestelbon
- opmaken van de toelating tot facturering
- voorbereiden van subsidiedossiers
- support verlenen voor vragen m.b.t. opleiding en ontwikkeling
Zijn we een ‘match’?
- je hebt een Bachelor-denkniveau
- je bent vlot met Outlook, Powerpoint, MS Word en Excel
- kennis van SAP is een pluspunt
- je kan rapporten draaien en controleren
- je bent een teamspeler en werkt graag samen met collega’s
- je bent uiterst ondernemend en kan sterk analyseren
- je gaat proactief te werk en kan overzicht bewaren bij gelijktijdige taken
- je hebt van nature een positieve attitude en je bent zeer klantgericht
- je hebt een gezonde dosis assertiviteit plus empathie en bent stressbestendig
- je kan vlot en gepast communiceren op alle niveaus
- je hebt een goede kennis van het Frans en het Nederlands
Zin om mee te werken aan de multitechnische uitdagingen van morgen?
Ja? Dan kom je bij Equans terecht in een innovatieve en boeiende werkomgeving met gevarieerde projecten waarin je jouw skills verder kan ontplooien.
Je komt in contact met de nieuwste technologieën en helpt onze klanten bij de 3 grote transities van vandaag: de energietransitie, de industriële transitie en de digitale transitie.
Een job bij Equans betekent:
- een competitief salaris in lijn met jouw opleiding en ervaring
- interessante opleidings- en doorgroeimogelijkheden
- groeps-, hospitalisatieverzekering
- eco- & maaltijdcheques
- sociaal abonnement, fiets leaseplan
- smartphone met abonnement, laptop, internetvergoeding
- ADV-dagen, thuiswerk
Wij kijken ernaar uit om jou te ontmoeten!
Heb je interesse in deze functie en heb je vragen? Contacteer onze HR-collega Savannah Koslowski – 02 371 19 52 – savannah.koslowski@external.equans.com - https://www.linkedin.com/in/savannahkoslowski/
Talent Acquisition Specialist
We zoeken een Talent Acquisition Specialist (Brussel).
In deze rol speel je een essentiële rol bij het identificeren, betrekken en aannemen van toptalent voor Equans. Je zal nauw samenwerken met aanwervingsmanagers en afdelingshoofden om hun specifieke personeelsbehoeften te begrijpen en effectieve rekruteringsstrategieën te ontwikkelen. Je bent ook verantwoordelijk voor het handhaven van een positieve kandidatenervaring gedurende het wervingsproces.
Ontdek de details van de job:
- samenwerken met aanwervingsmanagers om personeelsbehoeften te begrijpen en op maat gemaakte rekruteringsstrategieën te ontwikkelen
- sourcen en aantrekken van kandidaten via diverse kanalen zoals job boards, sociale media, professionele netwerken en referrals
- cv's screenen en initiële telefoongesprekken voeren om de kwalificaties van kandidaten te evalueren
- interviews coördineren en plannen met aanwervingsmanagers en andere teamleden
- grondige referentiecontroles en achtergrondscreenings uitvoeren voor mogelijke aanwervingen
- arbeidscontracten aanbieden en onderhandelen over compensatiepakketten
- sterke relaties met kandidaten ontwikkelen en onderhouden, waarbij een positieve kandidatenervaring wordt gegarandeerd
- op de hoogte blijven van branchetrends, beste praktijken en innovatieve rekruteringstechnieken
- gebruikmaken van het Applicant Tracking System (ATS) om rekruteringsactiviteiten te beheren en documenteren
- helpen bij het opstellen van functieomschrijvingen en specificaties voor openstaande posities
- deelnemen aan jobbeurzen, netwerkevenementen en andere rekruteringsactiviteiten indien nodig
Wat heb je nodig om uit te blinken in deze job?
- een masterdiploma in human resources, bedrijfskunde of een gerelateerd vakgebied (voorkeur)
- minimaal 5 jaar ervaring in talent acquisition of rekrutering
- bewezen staat van dienst in succesvol sourcen en aannemen van kandidaten voor verschillende functies en sectoren
- sterke kennis van rekruteringstechnieken, tools en middelen
- kennis van arbeidswetten en -voorschriften met betrekking tot werving en tewerkstelling zou een grote plus zijn
- vaardigheid in het gebruik van applicant tracking systems en andere rekruteringssoftware
- uitstekende interpersoonlijke en communicatieve vaardigheden
- vermogen om zelfstandig en als onderdeel van een team te werken
- uitstekende communicatievaardigheden in het Nederlands, Frans en Engels
Zin om mee te werken aan de multitechnische uitdagingen van morgen?
Ja? Dan kom je bij Equans terecht in een innovatieve en boeiende werkomgeving met gevarieerde projecten waarin je jouw skills verder kan ontplooien.
Je komt in contact met de nieuwste technologieën en helpt onze klanten bij de 3 grote transities van vandaag: de energietransitie, de industriële transitie en de digitale transitie.
Een job bij Equans betekent:
- een competitief salaris in lijn met jouw opleiding en ervaring
- interessante opleidings- en doorgroeimogelijkheden
- groeps-, hospitalisatieverzekering
- eco- & maaltijdcheques, representatievergoeding, 13de maand
- leasewagen (met tankkaart)
- smartphone met abonnement, laptop, internetvergoeding
- ADV-dagen, thuiswerk
Wij kijken ernaar uit om jou te ontmoeten!
Ben je geïnteresseerd in deze functie en heb je vragen? Contacteer onze HR-collega Karine Paelinck - 0475 63 12 52 of karine.paelinck@equans.com of https://www.linkedin.com/in/karine paelinck
Payroll & HR Administration Officer
Ervaring met HR- & salarisadministratie én op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Als Payroll & HR Administration Officer (Brussel) vind je bij Equans de mogelijkheid om jouw administratieve skills in te zetten voor een divers personeelsbestand van meer dan 10 000 medewerkers bestaande uit 11 paritaire comités, arbeiders & bedienden.
Wat ga je doen?
- je verwerkt de lonen van de medewerkers
- je beheert de personeelsadministratie voor de actieve en niet-actieve personeelsleden van de Groep van A tot Z: follow-up van de sociale documenten (afwezigheden, het recht op vakantie, verzekeringen, uitkeringen, arbeidsongevallen, tijdskrediet …) overeenkomstig de geldende sociale en fiscale wetgeving
- samen met je collega’s van Payroll zorg je voor: het beheer van de groepsverzekering, het beheer van de bedrijfskaarten, de jaarlijkse en maandelijkse aangiften van economische werkloosheid aan de RVA, de administratieve opvolging van A1-documenten …
- je beantwoordt vragen van werknemers over personeelsadministratie en volgt ze op
Een hele opgave, maar je staat er nooit alleen voor! Je kan steeds rekenen op jouw Team Leader, collega’s en de nauwe samenwerking met andere HR-afdelingen en HR BP’s.
Wat heb je nodig?
- minstens 2 tot 4 jaar relevante ervaring
- kennis van payroll is een must, van SAP HR een troef
- je kan goed overweg met Microsoft Office-software (Word, Excel ...)
- je hebt goede kennis van het Nederlands/Frans
Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen met oog voor detail. Uiteraard ben je administratief sterk en werk je nauwkeurig & gestructureerd.
Je bent een communicatieve teamspeler met een open vizier.
Zin om mee te werken aan de multitechnische uitdagingen van morgen?
Ja? Dan kom je bij Equans terecht in een innovatieve en boeiende werkomgeving met gevarieerde projecten waarin je jouw skills verder kan ontplooien.
Je komt in contact met de nieuwste technologieën en helpt onze klanten bij de 3 grote transities van vandaag: de energietransitie, de industriële transitie en de digitale transitie.
Een job bij Equans betekent:
- een competitief salaris in lijn met jouw opleiding en ervaring
- interessante opleidings- en doorgroeimogelijkheden
- groeps-, hospitalisatieverzekering
- eco- & maaltijdcheques
- smartphone met abonnement, laptop, internetvergoeding
- ADV-dagen, thuiswerk
Wij kijken ernaar uit om jou te ontmoeten!
Ben je geïnteresseerd in deze functie en heb je vragen? Contacteer onze HR-collega Bryan Barnes ou bryan.barnes@external.equans.com
Teamlead Payroll & HR Administratie | Teamlead Payroll & Administration RH
Om onze Payroll & HR Admin afdeling te versterken, gevestigd in Brussel, is Equans op zoek naar een teamlead.
Onder leiding van de Manager HR Administratie & Payroll is de Teamlead verantwoordelijk voor:
- de organisatie, planning, dagelijkse aansturing en coaching van een team van payroll officers die elk verantwoordelijk zijn voor het administratieve HR beheer en de payroll voor de hen toegewezen populatie(s)
- het correct laten toepassen en uitvoeren van de binnen de organisatie bestaande administratieve en payroll & administratieve processen alsook de controle ervan
- uitvoeren van payroll afsluiten en controles
- meewerken aan payroll projecten
- deelnemen aan interne en externe payroll audits
- communicatie intern en extern over payroll topics
Spreekt deze job jou aan?
- standaardiseren en vereenvoudigen van huidige processen, in samenwerking met andere teamleiders en de Operational Lead
- documenteren van Payroll & Admin processen en regelgeving op een gedeelde Sharepoint
- trainen van de payroll officers op Payroll & Admin processen
- de correcte toepassing/verwerking van de sociale en fiscale wetgeving binnen of buiten het loonadministratiesysteem, rekening houdend met sectorale, bedrijfsspecifieke en/of individuele afspraken
- meewerken aan interne en externe audits met betrekking tot salarisadministratie en HR-administratie en/of HR-processen
- meewerken aan HR-projecten, bijvoorbeeld het begeleiden en adviseren van payrollprojecten
Beheer:
- organiseren, plannen en bewaken van de prestaties van het team
- begeleiden, coachen en ontwikkelen van uw team op zakelijk en relationeel vlak
- het regelmatig uitvoeren van tweemaandelijkse (arbeiders) en maandelijkse (werknemers/SWT) payrollprocessen
- de operational lead ondersteunen bij het uitvoeren van de speciale berekeningen en de controles hierop
Zijn we een “match”?
- je hebt minstens 5 tot 10 jaar relevante ervaring
- je hebt kennis van SAP HR en Payroll
- je hebt kennis van Microsoft Office-software (Word, Excel,...)
- je bent een uitstekende communicator, empathische facilitator
- je bent in staat zijn om een groep medewerkers te begeleiden en motiveren
- je hebt goed analytisch vermogen, administratief sterk
- je werkt nauwkeurig, gestructureerd en gedocumenteerd met oog voor detail
- je spreekt vlot Nederlands en Frans
Zin om mee te werken aan de multitechnische uitdagingen van morgen?
Ja? Dan kom je bij Equans terecht in een innovatieve en boeiende werkomgeving met gevarieerde projecten waarin je jouw skills verder kan ontplooien.
Je komt in contact met de nieuwste technologieën en helpt onze klanten bij de 3 grote transities van vandaag: de energietransitie, de industriële transitie en de digitale transitie.
Een job bij Equans betekent:
- een competitief salaris in lijn met jouw opleiding en ervaring
- interessante opleidings- en doorgroeimogelijkheden
- groeps- & hospitalisatieverzekering
- eco- & maaltijdcheques, representatievergoeding
- leasewagen (met tankkaart), fiets leaseplan
- smartphone met abonnement, laptop, internetvergoeding
- ADV-dagen, thuiswerk
Wij kijken ernaar uit om jou te ontmoeten!
Heb je interesse in deze functie en heb je vragen? Contacteer onze HR-collega Bryan Barnes - bryan.barnes@external.equans.com